یا مَن لا یُرجی الّا فضله ماه رمضان خیلی ماهِ حضرتِ اباعبدلله (ع) است انگار! البته کدام ماه است که ماهِ حضرتِ اباعبدلله (ع) نباشد؟اما انگار ماه رمضان یک طورِ ویژه ای به ارباب (ع) متصل باشد، آدم چه نامه پنجم...
یا نعم الطبیب وسط این همه گرما سرماخورده ام و ناخوش افتادهام کنجِ خانه؛ دیروز بعد از یک هفته مدارا با بیماری ام دیدم که اینطور نمیشود، عملکرد روزمره ام دچار اختلال شده است انگار، از سر ناچاری رفتم نامه پنجم...